.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازداشت جاعل و کلاهبردار شش میلیارد ریالی در ساری
فرمانده انتظامی استان مازندران از وقوع جعل و کلاهبرداری شش میلیارد ریالی با اسناد و مدارک هویتی جعلی در ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندی اهل استان یزد، ساکن تهران به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی ناشناس با مدارک هویتی وی اقدام به جعل اسناد و کلاهبرداری میلیاردی کرد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: مأموران با انجام تحقیقات از شاکی پرونده دریافتند، مدارک هویتی شاکی که حدود شش سال پیش در سفر کربلا مفقود شده بود، توسط متهم به کلاهبرداری مورد سو استفاده قرار گرفته و متهم با این مدارک، اقدام به اخذ کارت بانکی و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شاکی طی سه مرحله به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال کرده است.

 

سردار میرزایی با اشاره به اینکه مأموران در ادامه تحقیقات موفق به کشف کلاهبرداری میلیاردی متهم از فردی دیگر در قبال فروش مال غیردر ساری شدند، افزود: متهم با مدارک جعلی اقدام به فروش قطعه زمینی به ارزش ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در ساری کرد.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران از اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری خبر داد و افزود: مأموران پس از چند روز موفق به شناسایی متهم و همدستانش شدند که با هماهنگی قضائی متهمان دستگیر و در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کردند.

 

سردار میرزایی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان با قرار صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.